Arkadaşımın da benimde bebeğimde anne sütü alerjisi çıkmıştı, ilk 4 ay her bebekte olurmuş doktorumuz söylemişti. Sadece bazı bebekler daha fazla yaşayabiliyormuş. Kakasından baktırılabiliyor ilacı relaktaz her emzirme öncesi veriyordum totalde günde 60 damla olacak şekilde. Buna bir de reflü eklendiyse zor geçebiliyor. Genelde böyle bebeklere de kolik deyip gönderebiliyo doktorlar bir arkadaşımın doktoru 6 aylıkken anladı ama 6 ay hiç susmaksızın ağlıyordu bebişleri. Düzelen bir şey benim bebeğim 5 aylık oldu bir ay oldu bırakalı çok şükür 🙏🏼