AloneMom Ben gecenki %50 indirimde baya bı almistim oğlum 1 aylıktı sırada 5 6 parçasını 3 aylık aldım kalanlarinida 6 aylık aldım ama en az 5 parçayı hiç giydiremiyorum 1 kere taş çatlasın 2 kere giydirdim hep dar geldi çok pişman oldum ozellikle fisher price ve hello baby olanlar kalıpları dar oyuzden mümkün olduğunca büyük beden alın derim 🥰🥰