AloneMom hello baby, bebemania, formy baby, antebies. Hepsinden bir şeyler almışlar. Olmadı bir kaç kez giyerse bazılarını ne ala🤷♀️Sormayın heves ettiler ilk bayramı ya biz alacağız dediler, ben zaten evdeyiz diye düşünmemiştim bile bedenleri de büyük almışlar aslında. Ama
ya tam oldu yada omzu garip beli garip bir değişik yani. Kendim de hello babyden fitilli takımlar almıştım büyük almama rağmen düdük gibi oldu çocuğa