Öncelikle geçmiş olsun ama bence böyle bir dönemde ilk yapmanız gereken kesinlkle bir korona testi vermek.genelde boğaz ağrısı en belirgin semptom olduğundan dolayı çevrenizdekileri de riske atmamış olursunuz ama inş negatifsinizdir.onun harcinde de bal zencefil süt bana da hep iyi gelmiştir