YavuzCagan ben hayatımda 1 kere oyle bademciklerimde beyazlık olacak hale geldim, dr gittim yaşlı bi amca, dur sana atusman yapalim dedi.
Dedim amca o ne..
Pamuga tenturdiyot döktü, tibbi uzunca makas gibi biseyin ucuna takti, surdu bademciklerime..
İcimden diyorum buraya nerden geldim, bu ne ise yarar..
Anam hemen geçti ya😯
Ne agri, ne o beyazlıklar..
Iyileserek ciktim.
Ben şok 🤭
Bu arada cok gecmis olsun 🌸