cocomelon33 Yusufali06 tutan her türlü tutuyor galiba😁 ben henüz başka emzik denemedim.Wee nin bibse benzer silikon yuvarlak uçlusu varmış senin dediğin galiba önce onu bi deneyeyim tutarsa bibs alayım diyorum tek emsin de fiyat önemli değil 1 aylık olduk bugün sürekli sürekli meme istiyor gece gündüz perişanım.Doğunca hemen verme dediler vermedim pişmanım
cocomelon33 Silan12 gaz damlasını emziğe döküp veriyorum alıyor damlasını emince fırt atıveriyor😅 çok fena çokk
defnesmomm Sbl40 biz avent kullanıyoruz. İlk 1 ay hiç vermedim. Daha sonra sürekli denedim tutması için, 2 ay deneme sonucu tuttu. Şu an 15 aylık, ikinci annesi oldu emzik 😅 hatta emzik demeyi öğrendi, ilk kelimelerimiz arasında