Sbl40 bu cümlelerin birebir aynılarını annem gidene kadar hergün her dk söyleyip durdum. Benimki ya memede olacak ya uyuyacak bşka seçenek yoktu şöyle hadi azıcık kendi başına dursun desem mümkünatı yok durmuyordu. Emzik de tutmuyor Bi sürü emzik denedim oysaki. Emme istekleri zamanla azalıyor bu arada. Annem 52 günlükken gitti evvelsi gün bizde bebeğimle ilk başbaşa günümüzü dün yaşadık. Ve korktuğum givi olmadı. Anneme diyorum ki ya garezi sanaydı ya da ilk günden gözümü korkutmak istemedi 😅 inş böyle devam ederiz. Sizin minişte İnş zamanla rahatlatır sizi 🌸