hayatbuiste
Evet herkes gibi biz de bitmesini bekliyoruz, gerçekten de böyle hayat olmaz. Bebek olmasa bu virüs tam bizim için yaratılmış derdik, eşim sürekli idari izne çıkarılıyor ve birbirimizle vakit geçirmeye bayılırız 🥰 Ama çocukla hiçbir şey yapılmıyor ki. Memlekete falan gidip değişiklik olsun istiyorum, deniz havası almak istiyorum. 7 aydır bebekle yapışık yaşamaktan bıktım usandım. Zaten o kadar bıkmıştım ki başlarım virüsüne bulaşacaksa bulaşsın da ölüp gideyim diyordum artık 😂 Bulaştı da zaten 4 gündür karantinadayız. Hiç de bir şey olduğu yok zaten rahat rahat gidicem memleketime karantinam bitince.