Kızlar bu tam kapanma biter mi artık ya.
Bizde zaten evlere gidip gelme olmuyor 1 seneyi geçkin.
Fakat sahile iniyorduk eşimle çocuklarla, açık havada yürüyorduk.
Bazen mahallede sokaklarda yuruyorduk.
Bu şekilde 1 sene covid olmadık.
İşe başladım. Hemen covid kaptım yanımdaki kadından .
Yani kapalı ortam kesinlikle çok tehlikeli.
E tam kapanmada devlet daireleri kapanmadı, biz işimize öyle de devam ettik, açılsa da devam edeceğiz.
Yani değişen tek şey çocuklarla açık havaya çıkamamak oldu.
Artık açılsın istiyorum, bu şekilde psikoloji falan kalmadı.
Böyle hayat da olmaz yani.
Biz her akşam hısım akraba çay kahveye giden gelen insanlardık covid öncesi.
Şimdi bir temiz hava bile alamamak çok zor geliyor.
Bıktık vallahi.
Siz ne düşünüyorsunuz?