Vanilya yok kuzum bilmiyorum annemler bosch buzdolabı kullandı hiç memnun kalmadılar leke çıkmıyodu benim için en önemlisi temizlenmesi halam çok titiz mesela siemens kullanıyo siyah olmasına rağmen çok memnun ben çocuklardan dolayı hergün silemiyorum 2 3 günde 1 ona rağmen ışıl ışıl duruyo beyaz olduğu için