SeverusSnape Vanilya biz de yeni taşındığımız eve siyah inox ankastre ocak aldık canım. Dediğim bezlerden aldım bir de. Onlarla temizliyorum ve hiç iz olmuyor. Tellemem gereken bir leke olunca da Vileda’nın çizmez süngerini kullanıyorum.
Vanilya SeverusSnape Hmm anladım canım. Siyah kesinlikle almıcam ya. Beyaz alıcam çünkü uğraşamıcam artık saatlerce Ocak silmeyle
Vanilya Eylusunannesiii Canım davlumbazı nasıl? Sessiz bişey istiyorum ben bu modeli alayım beğendim valla
Eylusunannesiii Vanilya davlumbaz 3 kademeli canim 3.cu kademesi sesli 🙊 ben 2 kullaniyorum genelde ☺️ Ama gercekten cok guzel beyaz esyadan yana kimisinin sansi gülmüyor 3 senedir masallah tık demedi. https://images.app.goo.gl/8kJMCmYehQwzj2AE6 Firinim o setteki degil canim buydu
Vanilya Eylusunannesiii Bende az sonra sipariş vericem canım bakıyorum. Bosch ferre ortak bişeyler çıkıyor da ayrıntılı bakıyorum artık
nursocum Vanilya yok hepsi bozuldu hemen hemen. Fırın çalışmayı bıraktı davlumbaz mıknatısı gitti Ocakta bi acayip 😂
GokSuM Vanilya öneri yapamam ama franke alma derim 😢 bizim müteahhit takmış seti, iyi hoş da lekeler hiç çıkmıyor. (Fırını güzel pişiriyor tek derdim temizlik) bir de Ocak üstü tel mi diyeyim ne deniyor ona bilmiyorum tencereyi oturttuğumuz tel pas yaptı
nur-nr_123 Vanilya canm valla beyaz aldiginda beni anliycaksin yağ çözücü kullanıyorum sadece başka hiç bişey gerek yok kurumana bile gerek yok toz desen belli olmuyor 🤷🏼♀️ alıp kullanınca yazarsın bana inşallah güle güle kullan canim benim ❣️🥰
Beneklikedi Vanilya ben Arçelik aldım.. aspiratör ve ocaktan memnunum.. Ocak easy clean.. temizliği çoook çok kolay oluyor.. fırınımı sevemedim 🤷♀️ 2 ay oluyor alalı.. beyaz cam olandan aldım
nur-nr_123 Vanilya sana tek önereceğim şey hani bu sari klasik bulaşık süngeri varya onun arka yeşil tarafıyla sil kesinlikle tel vs kullanma o yeşil sünger kısmı işini görür 🤷🏼♀️ başka para dökmeye gerek yok
Mom084 Vanilya kesinlikle beyaz al bizim eve geldiğimizde ankastre vardı olmaz olsun gri siliyon kuruluyorum yine aynı 🥺
Vanilya mermik Sıemens de olabilir diye düşündüm aslında canım ben. Ama Bosch alalım dedik. Fiyat olarak da bakayım ama