mutlukalp21 gece uykusuna 7-8 arasın yatırmaya başldım. Önceden 7.-7.30 uyurdu.ikş gecedir 2.30dan sonra yoğun bir gaz debelenip duruyor. Bende uyusun rahat etsin diye bu gece alfık kucağında biraz yürüdüm sonra a koltukta uyuttum kucağımda. Tam dlaınca yatağına koydum dalmadan koydum hiçbir türlü kar etmedi. Koyduğum an gazdan yine debelenip sozlanmaya başlafı. İlk kez böyle bişey başıma geldi. Gazı çıkmasa bile uyurdu hep. Zaten 4.30 dan sonrada babası aldı. 6da sabah oldu diye uyanıksa bile ses çıkarıyoruz onun öncesinde yapmıyoruz. Böyle devam etmek doğru olur mu