3 aylık 11 günlük oğlum var. Son bir haftadır aşırı korkuyor. Görümcem sağolsun. Eltimin kucağındayken arkadan birden çekmiş çocuğu o günden beri, korkar sürekli ağlar oldu. Önceden 8-9 arası uyutıyordum kendisi 6da mızmızlanıp 7ye almıştı uyku saatini. Şimdi de artık 7-8 aradı uyuyor ama bazen uykusundan uyanıyor. Ağlıyor falan. Ve maalesef emzik, kucak, pış pış, yanına yatma, daha bir sürü desteğimiz var o an ne tutarsa. Ve gündüz hiç uyumuyor. Acaba 7-8 aradı uyuduğu için sabah 5.30/6 kalkıyor. Çok mu uzun da gündüz uyumuyor. Birde her yolu demediğim halde en fazla 30 dk uyuyor. Bana biri yardımcı olabilir mi çok yoruldum
Bu sabahta, çok şiddetli gazı var. Sürekli kasıyor beni emmesi 2 saatte 20 dk idi. Artık on dk on beş dk zor emiyor. Ağlıyor. Emmek istemiyor gibi. Neolur bir şey diyin😔