Eecc dönecekte emekleyecekte, benim bebeğim 4 aylık o da hiç sevmiyor yüz üstü durmayı ağlama zırlama bi mutsuz bi keyfisiz :) sanki etini kesiyoruz ama akışına bıraktım ben, yani her bebeşğin gelişimi farklı bir fün elbet bunu sevecek zorlamıyorum napayım :)