Eecc oğlum 12 gün sonra yaşına girecek yüz üstü yatmayı hiç sevmiyordu aynı sizin bebiş gibi ağlıyordu bende hiç zorlamadim. 7 aylık falandı dönmeye başladı. Emeklemedi hiç de sorun etmedim. Şimdi istediği gibi yapıyor hatta yüz üstü uyuyor. Bundan sonra da yürür zaten diye düşünüyorum. Yani çok takmayın kafanıza her bebek aynı değil. Vakti geldiğinde her şey olur, sağlıklı olsunlar tek.