Hatice_R yani yese tabiki ne güzel olur ama dünyanın sonu değil, 2 yaşında ve hala sadece süt ve abuecubur ile beslenen tanıdığım var. Uğraşıyorlar ama asla açmıyor ağzını, yemeyen bebek çok zor. Bir iki kaşık da olsa yesin. Bence zorlamayın, belki zamanla arttırır.