Merhaba arkadaşlar 7 ay 20 günlü aşırı iştahsız bir bebeğim var. Anne sütü alıyor önceki gibi sütüm de yok ama mama kesinlikle içmiyor kaşık mama vs de yemiyor aç bile olsa bir iki kaşıktan sonrası yok, ağzını açmıyor. Doğum kilosu 2850 idi şimdi 7 kilo geçen hafta doktora da gittik 8.5 kilo olması gerekirdi zayıf ama boyu iyi önemli olan o dedi balık yağı, multivitamin ve iştah açıcı verdi hiçbir faydasını göremedim zamanla belki etkili olacaktır tabi ama bu durum fazlasıyla canımı sıkıyor zorla yediriyorum artık bu seferde ağlıyor bırakıyorum ne yapacağımı bilemedim sizinde fikirlerinizi almak istiyorum bizim gibi böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz neler?