Papatyass Busramaden korkutmak gibi olmasın da ah ah benimki de öyleydi 8-9 gibi kalkıyorum diye erken bile geliyordu şimdi o saati görsem şukredicem😂 şuan 7 aylık 5.5 aylıktan sonra bir şeyler oldu çocuğa gece kalkıp oyun oynuyoruz 🤦♀️
Busramaden Papatyass canları saolsun dıyelım bebıslerı yaparken bunların hepsını bılerek yaptık bıraz buyuyene kadar da cekıcez napalım☺️
MervEslinArden Deletedmom_56 5:30 da bir ağlamayla çığlıkla uyandık şimdide elinde biberon dolanıyor evi uyku kayıplarda 🤷♀️
-Alp- Mrveykt ya bizde de öyle oluyor canım tam uyumak üzereyken altına yapıp ağlıyor 🥲 sar baştan uykuyu 🥲
ikiprensannesi_gul Deletedmom_56 bizde 6 da uyandık 😂 valla güzel mi değil mi bilemedim çok uykum var ayılamıyoreee 😴
ikiprensannesii2 Deletedmom_56 günaydın 😅 biz de 5:30 da uyandık bugün 😴 kahvaltısını yaptırdım uyuyor şimdi bende işlere koyuldum hemen. Fırsat bu fırsat normal de ayağımda uyurdu, maşallah bugün beşikte uyuyor😍 🧿 🧿 🧿 🧿😅😅😅