Elizduru saol canım
işk önce trenyoldan boya siparişi vererek işe başladık 🤣
blondme açıcı ve %20 volümlük blond me açıcı boya olarak söylediğim markayı alırsanız sonucu daha güzel alırsınız
3deluxe markası boya numaraları
9.1 9.13 10.21
bu üç boyayı aldım
Açıcımı hazırladım açı miktarını şöyle ayarladım 1 kaşık açıcı ve 1 buçuk aynı kaşıktan oksidan suyu koydum toplam 3 ölçek hazırladım ve saçlarımın alt kısmından yani boyalı kısmından açmaya başladım tüm boyalı olan yerleri açtıktan sonra 15 dk bekledim ve doğal olan yerleri açmaya başladım siz açarken saç dibinizden 3 sn bırakın yani açıcıyı derinize hemen temas ettirmeyin en son 10 dk kala yıkamaya elinizle heryerini masaj yapın 10 dk bekletin sonra yıkayın saçlarınız hemen istediğiniz tonda açılmamış olabilir sabırlı olacaksınız ve 1 gün daha bekleyip tekrar açacaksınız bu söylediğim marka açıcısı kaliteli açıcı olduğu için saçımı iki defa açmama rağmen zerre kadar kuaförüm verdiği zararı vermedi
en son saçımı açtım boylara geçtim
saçınızın uzunluğuna göre tüm boyları eşit miktarda koyuyorsun yani çok uzun değilse 3 boyadan yarım yarım eşit bi şekilde koyuyorsun 20 volümlük oksidanj da döküyorsun içine çok koymayın ama kontrollü koyun kremşanti kıvamı gibi olacak yani 1 ölçü boyaya bir ölçü oksidan koyuyorsunuz iyice homojenize edip sonra diplerden boyamaya başlıyorsunuz 40 dk bekleyip muhteşem sonucu bekliyorsunuz 🤣🤣