Cgnege44 Hamilelik lohusalık korona derken 2yildir saçlarım çok bakımsız evde değişiklik olsun diye eşim kesti ondanda sıkıldım koyu renk saçlarım beyazlarimda çok çıktı nasıl boyasam kızlar siyaha yakın rengim biraz açayım diyorum ama kızıl olsun istemiyorum bi bakın şu bakımsız anneye evde ombremi yapsam becerebilirmiyim acaba
Gok_53 Cgnege44 hiç girme o topun altına arkadaşım sonra siyaha yakın diyorsunuz beyeazlae da var gök kuşağı olur çıkarsın 😀 bence düz bir renk çikolata kahve gibi yapabilirsiniz ☺️
duygugonc Cgnege44 canım sakin kendin boya yapmadiysan saçını açmayı deneme yakarsın saçlarını kuaförler bile açıcıyi zor yaparken sen hiç bulaşma
Krhn Cgnege44 kuaförüm kesinlikle evde ömre yapamazsın düz boya yapabilirsin beyazlarım var diyorsan kuaföre gidip küllü kumral yaptırabilirsin
Annesininkuzucugu Cgnege44 omre mi😱😱hayatının hatasını yaparsin 🤷♀️1 senedir kullanıyorum, çok pismanim 🤷♀️ palette normal sarı al sür ,acıcı olmadığı için karamel ,kahve gibi bir renk çıkar, eğer değişiklik istersen
Cgnege44 Gok_53 ayyy deme zaten çok takintiliyim böyle şeylere 😅 eşime boyatacaktim bide kavga kiyamet kopardı 🤭
Cgnege44 Krhn kuaföre gitmeye korkuyorum evde halletmem lazım olduğumuz bölge çok yoğun hastalık konusunda 😔 kendim alsam tutarmi acaba küllü kumral
Mavismila Cgnege44 hazır mısın foto atıyorum 3 gün önce evde kendim açma boyama yaptım 🤣🤣🤣kuaföre 500-600 vermektense kendim en kaliteli açıcı olan blond me açıcı aldım 20 volüm daha sonra 3deluxe markası ile karışım yapıp boyadım bekle foto atıyorum 🤣🤣🤣
Krhn Cgnege44 kesinlikle boya öncesi açıcı olması lazım ama siyaha yakın diyorsunuz dorelik kalabilir eğer yaparım diyorsanız açın
Bellabells Krhn süper o zaman 🤩 bu güne kadar saçıma kesim dışında herhangi bir işlem yapmadım.artık çok sıkıldım değişiklik olsun diyorum.ama saça kimyasal ürün veya işlem uygulama açısından en az zarar verecek birşeyler olsun istiyorum.ne yapsam daha az yıpratmış daha az kimyasala maruz bırakmış olurum ?
Cgnege44 Krhn anladım kendim yapamam sanırım en yakın kuaföre gitmem gerekecek birazdaha kalacak boya isim 😔 su beyazlarimla mutluyum olanlara katilayim bari bende 😅
Mavismila Önceki tenk enseme kadar koyu kumral kendi doğal saçımda enseden göğüs hizasına kadar da daha önceden boyası akmış sarıydı teşekkür ederim valla bu fotolarda pek güzel çıkmamış fakat gören herkes hangi kuaföre gidip yaptın diye soruyor🤣
Elizduru Cgnege44 ben yillardir saçımı evde boyarim ama asla evde ombre yapamam kuaföre gidip yaptım cok zor ve incelik istiyor bence hic bulasmayin ombre yapacaksaniz. 🌸düz boya yapsanız bile evde saci kendiniz açabilirsiniz ama yine dikkat edin yakmayın sacinizi sonuçta saciniz koyu renk