aslimutlu1 kadın doktor ve fareler üzerinde deney yapıyor sonra kendisi bir makine geliştiriyor. Kendisini de klonlayıp bir fanusun içine koyuyo bunun gibi birsürü insanlar uzaya gönderiyor bu makineyi hayatta kalabiliyor mu diye.. kız uykudan uyanıyor herşeyi yapıyor ama çıkamıyo fanustan sadece bu kız uyanıyo ama . Tam 12 sene sonra uyanıyor kendisini izliyor uzaydan böyle bilgisayar gibi birşeyden . Uzaydan dünyayı arıyor kendisiyle konusuyor oksijen %2 olmadan uyursan geri canlanabilirsin diyor ama seni dünyaya geri getiremiyorum diyor kadın yaşlanmış o derece. (Kadın çok konusamadan evi polisler basıyor kadına daha da ulaşamıyor) Sonra kız oksijeni %0.5 olana kadar çabalıyor ama yapacak birşey bulamıyor kendisini geri uyutuyor ölüyor yani 😁🤦🏻♀️ Saçma sapan zaman kaybı bir film .😒