Ben de bir ay önce Doğum yaptım bana da enfexia antibiyotik parol ağrı kesici bir de crystalin sprey verdi ben kullandım bunları şişlik bende de var hala normal o canım benim ikinci Doğumum ilk doğumumda daha çabuk iyileşmişti dikişler kaşıntı mantar da olabilir iyileşiyor DİE de olabilir do
ktora kontrole gideceksen doktor muayenede söyler bana bakmıştı bi sıkıntı yok mantar enfeksiyonu falan dedi