Srcnozlm 7 gün önce normal doğum yaptım kızlar dikişim var dikişlerime ne iyi gelir açaba öncelikle ılık suyla duş alıp iyice kuruluyorum ve ğünde bir defa hakiki zeytinyağ sürüyorum ilk hamileliğim bilgi verirmisiniz lütfen 🙏
aykoz_ Srcnozlm en önemli ayrıntı kuru tutmak . Gerekirse taharetlendıkten sonra saç kurutmanın soguk kısmını üfletebilirsiniz,eve söylemişti bana. Nemli kaldıgında zor iyileşiyor. Birde sürekli batikonlamak gerek ilk zamanlar
sirineyavrusu Srcnozlm kaç dikişin var her wc sonrası baticonla tampon seklınde uygulaman lazım ilk dogumumda cok fazlaydı dikişim dr fito krem vermişti ama ikincisinde sadece baticon sürmemi söyledi
elifhanimm Krem verdi mi ,vermiştir muhtemelen onları kullan batikon kullan kuru kalsın üzerine oturma,doğım sonrası kabızlık olur zorlama kendini. Bol bol dinlen sonra aramıza katıl. Hayırlı olsun bebişin🤗
Srcnozlm sirineyavrusu ne kadar dikiş olduğumu bilmiyorum açıkçası doktor sadece agrı kesici papel birde antibiyotik verdi ama ben o antibiyotiki kullanmadım 2 defa içtim
sirineyavrusu Srcnozlm antibiyotik herhangi bi enfeksiyon riskinden dolayı veriyolar banada vermıslerdı ben kullandım ya ne olur ne olmaz diye sen baticon al yurumen oturman kalkman zormu nasıl
ZehraSareMom Srcnozlm Baticon kullan muhakkak canim bide herkesin dedigi gibi zorlama kendini hayirli olsun bebisin ☺
Zerr Srcnozlm Benim ilk doğumumda baticınu sargı bezi veya havlu kapıtla sürüyordum, ikinci doğumumda doktor baticonu 1,5 lt şişeye yarısını dök onunla taharet al demişti öyle de yapabilirsiniz
Srcnozlm sirineyavrusu ilacı içmeye başlayayım mı peki yani şöyle çok agrım sızım yok bazen oturmakta zorluk çekiyorum birde sanki elimi oraya dokundugumda şişmiş gibi hissediyorum ama normal mi acaba
sirineyavrusu Srcnozlm normal normal iniyo o şişlik sonra bir hafta geçmiş üstünden daha kullanma antibiyotigi bence ama dedigim gibi baticonu gec olmadan al ilk 10 gun onemlıydı aslında dikişler iyileşmeye başlamıştır yavaştan
leynanin_pembemantosuu Srcnozlm ben batıcon dahil hiçbirşey sürmedim 2 haftalık lohusayken kanamamda bitti dikişlerimin tamamıda düştü bayağıda çoktu dikişim kolay doğurayım diye daha bakmadan kestiler sağolsun devlette doğum yaptım oysaki çok rahat doğururdum açılmıştım kolayca bebeğim 2 kiloydu zaten 🤷🏻♀️
Srcnozlm sirineyavrusu geçmeye başladı çok şükür sadece otururken açıyor birde sanki şişlik varmış gibi hissettim bazen de sızlıyor normal olarak kanama olduğu için de sürekli bez değiştirip duruyorum mikrop kapmım diye batıcon dediğiniz su tentiriot olan dimi siyah ben hastaneden hemşireden biraz almıştım ama dediğiniz şey o mu acaba
Srcnozlm sirineyavrusu antıbotık ilaçlar bana biraz ağır geldiğin için 2 defa kullandım açıkçası kullanmam gerekir mi acaba yoksa içmeye başlımı