Morusevenanne biz balkona masamızı sandalyemizi vs çıkardık artık izmirdeyiz. Gün içinde aşırı esmiyorsa sıcaksa genelde hava burda27-34 derece arası bu aralar balkona çıkıyoruz çok güneşe direk tutmuyorum yakabilir mutlaka güneş kremi sürmek lazım doğal bir ürün bulmak lazım. Biraz balkonda hafif gölgede takılıyoruz. Bazen biz balkonda yemek yiyoruz onuda ana kucağına koyup yanımıza koyuyorum balkonda sallanıyor dizlerine bi müslin örtüyorum mayışıyor uyuyor balkonu çok seviyor bence çıkarın 😍 65 günlüğüz.