Morusevenanne tabi ki çıkarın bahçeniz varsa bahçede gezdirin temiz hava emin olun daha çok rahatlatır. Şimdiden dışarıya sese,rüzgara, nesnelere alışması daha iyi bir kaç ay sonra aniden çıkardıgınız da dışarı da hep huzursuz olur.
Şuan her ne kadar zor olsa da covid yokken oglum 15 günlükken sahile iniyorduk biz çok çok rahat ediyordum🧚🏻♀️