Yeniann3 Dn123 yeni alacaksan kocaman dolabı olan bir yatak odası tercih et 😄 salonu da tv birde altına konsol. Ben yemek odasında ki konsolu tv ünitesi olarak kullanıyorum. İçi büyük ıvır zıvırı içine koyuyorum. Sonradan sıkılırsın ona göre al bence
fatimas27 Yeniann3 olir canim benim arkadaşım da yaptırdı onun da aksapti vitrini çok güzel duruyor .Vitrin olduğunu bilmiyorsun