kivircik_annesi26 Yeniann3 fotoğraf bekliyorum ama bende çok seviyorum dönüşümleri bende kaşıklıkdan sehpa yapmıştm 🥰
Dn123 Yeniann3 hee hic almayacağım şeyler 😀 o degim bende yeni vitrin aliyorum yeni bir kahvalti takiki alıp onu koymayı düşünüyorum 😀 borcum falan
Yeniann3 Dn123 seviyorum bardaklarımı çok ya. Kullanmaya kıyamıyorum. Sen kahvaltı takımı için mi alican vitrin? Doğru mu anladım
Papatyass Yeniann3 benim gardıropumda cam olan yerde perde var öyle yapabilirsiniz. Şeklini şöyle tarif edeyim orta kısmında toka var yan fiyonk gibi düşünün.
Dn123 Yeniann3 yok biz taşınıyoruz yemek odasi icinde masa vitrin falan var. Almışken kek kalıplarını sığmayan tencereleri falan koyarım diyorum almayayım mi
Yeniann3 Dn123 vitrinin varsa niye alıyorsun tekrar. Eğer yemek odası ayrıysa iyi kullanışlı olur . Ama salonda bi zaman sonra sıkılıyorsun. Çocuktan sonra herşey bana fazla gibi geliyor. Şu an ki aklım olsa herşeyi sade ve az alırdım
Dn123 Yeniann3 yok şimdiki oturduğumuz ev eşyalı zaten biz ilk defa esya alıyoruz. Yemek odasi dediğim masa kasıklik bir ayna ve vitrin. Ben içinden kasikligi cikartmayi düşünüyorum 😀
Yeniann3 Dn123 yeni alacaksan kocaman dolabı olan bir yatak odası tercih et 😄 salonu da tv birde altına konsol. Ben yemek odasında ki konsolu tv ünitesi olarak kullanıyorum. İçi büyük ıvır zıvırı içine koyuyorum. Sonradan sıkılırsın ona göre al bence
Bebegim_28 Yeniann3 yatak odanda yeterli alan varsa bence güzel olur. Ama daraltacaksa hiç deneme 🤷♀️