Hayırlı bayramlar. 5ay17günlüğüz.. benim kızım bize bayram hediyesi olarak diş çıkardı ❣️ sizlerle paylaşmak istedim 🌼 ikinciside yolda.. ama sanırım bu biraz zorlucak.. çok ağladı yavrum bugün diş kaşıyıcıyla kasıyoruz buzdolabında bekletiyorum biraz rahatlatıyor.. parmağımla kaşıyınca daha mutlu fakat.. inşallah ağrısız sızısız atlatırız. sizlerde öyle tabii ❣️ tavsiyeleriniz var mıdır bana verebilecek 🌼