Serenduru tabi ya bak bunu söylemen nasıl hoşuma gitti farkında olmak. Benim de oğlum biraz zayıf eskiden beri üzülürdüm sindi hiç üzülmüyorum çok sağlıklı ve neşeli. Insanlar dedim nelerle ugraishor ne hastalıklarla uğraşan bebekler var. Allah korusun sağlıklı olsunlar da herşey çözülüyor