22 aylık kızım sürekli teyze diye hitap ediyor ne denediysek vazgeciremedik. Başta çok takmasam da artık üzülüyorum anne kelimesini duymak istiyorum. Biliyorum birgün söyleyecek ama stresime engel olamıyorum sizden öneri bekliyorum belki başına gelip paylaşmak isteyen vardır banada fikir olur