green
Sıkıntı yok endişelenmeyin :) biz doktoruna sormuştuk o da demişti ki Allah allah genel de bebekler hep mutlu olur sizinki neden böyle? Sakın Moraliniz asla bozulmasın.Eve gittim net de direk araştırma yaptım sanırım yeni model bebekler de bu yeni stil 😂 şu an Şükür 2 aylık olduk altını değiştirince mutlu olmaya başladı.Geçecek sadece sabır ve kendinizi kötü düşüncelerden uzak tutmanız.