brckm benim oglumda öyleydi cok aglıyodu soğuk soğuk terliyodum resmen degisirken.
En sakin anlarnı yakalamaya calıstım degistirmeden önce.. agladıgında kucagımı alıyıdum battaniye sarıp bekliyodum sakin oldugu anı..1 aya kalmaz düzeldi simdi hep cıplak durmak istiyo😂