[silindi] 6 ay 12 günlük oğlum var, ikinci oğlum. İlki şu an 2.5 yaşında. Şunu söyleyeyim; bi kere bu liste çok kalabalık, ikincisi bebek beslenmesi öyle robot gibi saati saatine olmuyor. Kendini de bebeği de zorlama. Mesela sabah uyandığında emzirme hemen, önce kahvaltısını yaptırabilirsin. Öğlen ben ya sebze çorbası veriyorum ya da bebe bisküvili meyve püresi. Akşam da mama tarzı bir şey. Bunları çok yemiyor zaten, tadım gibi çok az yiyor. Hatta bazen 3 öğün bile vermiyorum barsakları zorlanmasın diye.. Yedirdikten sonra mutlaka anne sütü teklif ediyorum. Böyle böyle sistem oturup gidiyor zamanla.