[silindi] Biz meme+mama gidiyoruz tadımlara tam 6 aylıkken başladık. İki farklı doktordan da ek gıda listemiz var öyle ilerliyoruz. Sabahları 3 gün kuralı ile deneyeceği besin ile birlikte anne sütü alıyor, öğlen yoğurt veya meyve püresi akşam da çorbası veya sebze püresi. Bana sizin listejiz çok karmaşık geldi. Ve bu beslenmeler dakik olacak diye bir şey yok. Kızım sabah 7 de uyanıyor 9.30 da ilk uykusuna yatıp 10.30da kalkıyor ilk ek gıdayı 11.30 gibi veriyorum öğlen beslenmesini 3 gibi akşam da 6.30 7 gibi uykusundan uyandıktan 1-1.30 saat sonraları ek gıdaya hwzır oldugu en iyi saatler diye biz bunları tercih ettik. Bebeğiniz 7 aylık bize doktorumuz ilk 1 ay günlük bir çay bardağını geçmeyecek, 2. Ay 1.5 eğer çok iştahlı ise 2 çay bardağını geçmemeli demişti.bence siz başka bir görüş daha alın