ikbil20 valla canım benim doğumdan sonra birden kilo verince oldu. Bekledim geçer diye ama geçmedi iltihap topladı iyice artık çorap giyemez hale geldim. İlk başta yarısını aldılar ama o da çözüm olmadı çünkü iltihap içinden tam bitmemiş tekrar doktora gittim tümden çekim olacak dedi ve çekildi. Hoca bakımını güzel yaparsan ve dikkat edersen tekrarlamaz dedi ama bakalım. Yapısı derken yarıya kadar çıktı ama şimdilik normal yani canım anormal bişey görünmüyor tamamlanınca ne olur bilemem artık