Kızlar bı kaç gün önce tırnak batması ile ilgili yazmıştım bugün ise tırnağım çekildi Çarşamba günü ama ağrısı hala çok kötü 2 gundurde pansuman yaptırıyorum ama yapan hemşireler krem surersek kuruması zor olur ama doktora bı sor yinede dedi ve sürdüler bayram oluncada soramiyorum kremin adı fucidin krem ve ipler alınana kadr pansuman yaptiracaksin dedi tırnak çektiren ve pansuman süresini yaşayanlar var mı