İlk günler süt zaten çok gelmiyor bebeğinde midesi kiraz kadar oluyor doyuyor merak etme. Lohusa depresyonu oluyor oluyor o inan hepimiz yaşadık sürekli ağlama hissi. Sanki o bebek bizim bebeğimiz değil anne değilmişiz gibi hissetmeler falan ama zamanla geçiyor ki bide sezeryanda on gün dikişlerden falan zor hareket ediliyor onunda verdiği bir stres