1994a_ canım bende sezeryanla doğum yaptım ve ilk zamanlarda inanılmaz mutsuzdum bi yandan dikişlerimin acısı bir yandan bebek bakımı ilk zamanlar sürekli ağlıyordum ama İnan zamanla herşey yoluna giriyor ve keyifli olmaya başlıyor. Benimde sütüm çok azdı bebeğim ememiyordu ben sütümü sağdım biberonla verdim bir iki gün sonra baktım ki sağdıkça sütüm artı ve bebeğim emmeye alıştı ayrıca ağlamak seni rahatlatıyorsa ağla ve bunun geçici bir süreç olduğunu bil. Ben ağladığım zamanlarda etrafındakiler bana çok anormal bir şey yapıyormuşum gibi tepkiler vermişlerdi sanki delirmişim gibi muamele yaptılar ve beni en çok zorlayan bu oldu halbuki bunun çok normal olduğunu lohusalığın zaten duygu karmaşası olduğu öğrendiğimde çok rahatlamıştım kısacası içinden nasıl davranmak geliyorsa öyle davran ve sonunda bunların hepsinin geçici olduğunu bil