Eskiden canım çok sıkılırdı yengeç Burcu olmam yetiyor da artıyor bile durup durup eskiden yaşadığım üzüldüğüm şeyleri düşünüp tekrar aynı his ve duygularla yaşayabilen biriyim 😅 ama şimdi hiç bişey aklıma gelmiyor çünkü oturup düşünebileceğim kadar bile zamanım olmuyor. Aslında bebeğim beni zorlamıyor şuan 3 aylık gece uykusuna alıştırdım normalde kendim de çok uykuya düşkün birisi değilim o yüzden çok fazla zorlanmıyorum hatta akşamları bebeğimi uyuttuktan sonra eşimle oyunda oynuyoruz. Bebeğim bana çok iyi geldi çok şükür onu verene 🙏🧿