yaramaz_bocegim bebeğiniz daha küçük zaten ilk aylar çok çok zor ve yorucu hele ki gazlı bir bebeğiniz var ise 😩 ama zamanla herşey daha kolay daha güzel olucak emin olun. Bebeğiniz ilk anne dediğinde, elinizi sımsıkı tutup yürüdüğünde, size sarıldığında, gülümsemesiyle bütün dertlerinizi alıp götürdüğünde hep iyiki iyiki diceksiniz 😍 sonra büyüyünce nene ye, halaya, teyzeye felan bırakıp eşinizle baş başa da vakit geçirebilirsiniz. Benim iki yavrum da çok zor bebek dı kolik oldukları için bende bazen “ Neden yaptım, bakamıyorum yetemiyorum ” diyordum ağlayarak ama hep çok yorgun uykusuz bitik olduğum için yoksa hiç bir anne normalde böyle düşünmez bu yüzden sizde biraz sabredin eskisi gibi hayatınız olmicak ama daha güzel olucak 🥰❤