nursocum uzaydabiryolcu sadece 3-4 takım aldım benimki erkek tayt alamam 😂 ama yetmiyor sürekli ıslatıyor kirletiyor bişey oluyor bi bu kadar daha lazım sanırım
ehlenmomyy uzaydabiryolcu genelde tek parca tulum daha rahat oluyor boyle aliyorum 2 yasinda. Ama sort takimda aliyorm
uzaydabiryolcu Bebegim_28 henüz almadım canım İstanbul da yaşıyorum yazın rahat olsun bebişler tiril tiril ☺️☺️
ezogelinn uzaydabiryolcu 3 takım sortlu 2 tane kolsuz tulum 4 tane tişört 3 tane şort 3 tane elbise aldım 4 tane de kısa ve askılı zıbın sadece zıbına ekleme yapicam
defnesmomm uzaydabiryolcu birkaç tane alt üst şortlu takımımız, birkaç tane de elbisemiz var. Zıbın ve sandalet alıp kapanışı yapacağım 🐥