uzaydabiryolcu Sevgili anneler yaz için kaç parça kıyafet aldınız alışveriş yaptınız mı ?? Yazlık hiç bişeyimiz yok neler almalıyım tayt tşört şort ?????
Mom070 uzaydabiryolcu Ben alt üst takım alıyorum her yaz daha almadık burası için henüz giyilmez ama alırsam yine öyle alırım. Şort ve tişört.
hypatia uzaydabiryolcu ben hep zıbın tarzı şeyler aldım kısa kollu, askılı rahat rahat giysin diye. 3-4 tane ince şort bluz takım aldım, 2-3 tane albise aldım, 3-4 tane kısa kollu sortlu tulum aldım. Yeterli gibi duruyor şuan için yetmezse ek yaparım
Bebegim_28 uzaydabiryolcu 1 yaşında değil henüz ama bi tane alt üst takım aldım şortlu. 3 4 tane zıbın yarım kollu. İki tane tulum.doğum yapmadan önce alınmış 2 takımı var taytlı (hediye).bi tanede tişört. Bir de elbise(oda hediye) yeterli diye düşünüyorum şimdilik.
uzaydabiryolcu Bebegim_28 benimkide tam 1 yaş değil 3 ay yaz mevsimi bende çok fazla bişey düşünmüyorum yazı geçirsin takım yapayım şortlu tşörtlü uzun iki tayt iki badi alsam yeterli yaz akşamları için
Mucizeem uzaydabiryolcu bende bi soru sorayım bu konuyla alakalı hangi sitelerden alıyorsunuz acaba 😊
uzaydabiryolcu Mucizeem canım ben lcw bakıyorum ordan yapıyorum Zara ve mango gibi aynı defactonun bebek bölümüde güzel diyorlar ama yorumlarda yaşına göre kalıbı geniş falan diyenlerde oluyor
Erva-mm uzaydabiryolcu lcwden aldım hep 5takim aldım fiyatlar biraz pahalı ama olsun kendimde satıyorum kıyafet bedenli olanlardan 4 tane de ben yine koydum kızıma yeterli 9 set sudanlık yetmezse dusunurum
uzaydabiryolcu Erva-mm şort tşörtmü aldın canım evet lcw güzel ürün çıkarıyor birazcık pahalı ama kaliteli yapıyor bende oradan bakınıyorum
UraSsmom uzaydabiryolcu Ben hep takım aldım genelde penye rahat şeyler aldım. 4 takım almıştım şimdi 4 de yolda, 2 de babası almıştı idare eder biraz gerek olursa yine alırım diye düşünüyorum. Alırsam da tulum alırım artık. 1.5 - 2 yaş aldım hep oğlum 1 yaşında
uzaydabiryolcu UraSsmom 12-18 ay oluyor genellikle o grubu tercih edicem bende yazı geçirse yeter 5 tşört 2 uzun tayt 5 şort iki uzun kollu badi düşündüm bende yeterlidir umuyorum
Bebegim_28 uzaydabiryolcu özellikle zıbın alın yarım kollu. Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama biz antalyadayız çok sıcak oluyor tulum çok iş görüyor eğer almadıysanız 2 takım 2 tulum ve zıbın alın 2 3 tane derim 😊
Dn123 uzaydabiryolcu ben yuzde 90 nini lcw den aldım. Pamuklu oldugu için. Sort aldim tulum aldim sort tulum. Bir kot ceketi. Iki şapka. Corap. Iki üç elbise. Sort etekler tişört 5 6 tane. 5 6 tane de kaprili tişörtlü pijama takimi. 4 pantalon
Dn123 uzaydabiryolcu valla ben beğendim Bebek ürünleri bayağı güzel bence . Her girdiğimde bir sey almadan çıkamıyorum 😀 benimki 18 aylik
uzaydabiryolcu Bebegim_28 henüz almadım canım İstanbul da yaşıyorum yazın rahat olsun bebişler tiril tiril ☺️☺️
Lina1205 uzaydabiryolcu çoğunlukla tulum aldım tek parça kolay giydiriyorm bir kaç tane t-shirt şort aldım