Arkadaslar şimdi doktordan cıktım 34.2 ölctu ıkı kere kontrol ettı iki farklı mezrosuyla ölctu ıkısındede aynı cıktı evdekıler eksık ölcuyormus cıdden. hatta sen logusasın kafana takma o kadar dedı elındekı fazla bas olcmek ıcın olan mezrosunu verdı 😄 Rabbıme sukur olsun ya ıcım rahatlafı Allah kımseyı evladyla sınamasın