YagmurElamm Nil614kara hadi gecen sene ne olacağı belli degildi ama bu sene az cok biseyler oturdu aşılar yapıldı beklemek cok sacmaa
Nil614kara YagmurElamm Aynen öyle keyiflerince hareket ediyolar İlişik kesilmeye ne kaldı şurda ev bulunacak eşya kolilenecek insanları boşu boşuna bekletiyolar
YagmurElamm Nil614kara oyle hadi toplanmak bi sekilde halledilir ama ev bulmak cok zormuş gecen sene bi arkadas cok zor bulmuştu
Nil614kara YagmurElamm Aynen öyle ev bulmak en sıkıntılısı zaten off herşeyi zorlaştırmasalar bu kdr keşke
YagmurElamm Nil614kara sizde güzel yerdeymissiniz cok arayacağız bu tarafları. Birde benim ailem burda doğuya nasil alışıcaz bilmiyorum
Nil614kara YagmurElamm Evet iş knusunda değil cnkü bu taraflar cok yoğun oluyor malum tatil beldesi ama sosyallik olarak fazlasıyla arıycağımız kesinn 🥴
YagmurElamm Nil614kara önümüzü görmüyoruz plan yapamıyoruz nakliye bile cok sıkıntı insanlara güven olmuyor. Yani yerimizi bilsek evimizi bulsak ona gore toparlansak nakliyemizi ayarlasak sakince. Ne gerek var bu strese
YagmurElamm Nil614kara ay evet malesef özellikle sezon açıkken cekilir gibi olmuyo . Esim bi daha asla kıyı kesim yazmam diyo😀
Nil614kara YagmurElamm Aynen öyle iki ayagımızı bir papuca sokuyolar acıklayın iişte herkes önünü görsün evini ayarlasın rahat rahat sakin sakin
basaktpe12 Goktugmom_ ya eşim asker değil ama çok isterdim eşimin bi mesleği yok çalışmıyor hep evde sürekli ikametgahınız değişiyor mu diğer gittiğiniz yerler lojman mı yoksa evmi tutuyorsunuz
Goktugmom_ basaktpe12 ikemah degişiyor oy VS saglık ocagı VS için yani bazen degişiyor bizim burda lojman karakola uzak ve berbat ötesi herkes sivil evde oturuyor
Zalimsin Goktugmom_ evet asker eşleri sayfasında gördüm bir de herkes 21 diyo birinin eşi kesin bilgi almışmış da belli olmaz inşallah Bi an önce açıklanır hayırlısı olsun hakkınızda 😊😊
KahramanAnne Goktugmom_ Geçen sene 2 Haziran akşamı 9 10 gibi açıkşanmıştı.Hiç unutmam kalbim çıkacaktı doğudan doğuya gelmiştik. Bu sene batıya gideceğiz daha heyecanlıyım açıklansın artıkkkkk 😂
Klcctugce Goktugmom_ Açıklandıktan sonra söyler misiniz neresi olduğunu tercihleriniz arasından mı çıktığını çünkü bende doğuya gitmeyi istiyorum eşim buton da yüksek ihtimal tercih dışı çıkar dedi ama bilmiyorum
Zalimsin Goktugmom_ Facebookta 1 kahve 2 sohbet (asker ve polis eşleri) ben de tayin dönemi girmiştim baya iyi oluyo gideceğin yerden birileriyle konuşmak faydalı oluyo