merveyildirim06 Beden olarak vitamin mineral desteği sağlayıp iyi beslendiginiz sürece her ikisini de emzirirsiniz merak etmeyin, ne ilk ne de ikinci çocuğunuz bundan etkilenmez. Yeter ki sütünüz bol olsun :) hatta size tavsiyem ,yukarıdaki şartları sağladığınız sürece ilk çocuğunuz iki yaşına gelene kadar emzirin onu. Çünkü bağışıklık ilk 2 yaşta oluşur ve anne sütü en önemli katkıyı sağlar. Sütünüz varken ilk yavrunuzu mahrum etmeyin.