merveyildirim06 Doğuma kadar ve doğumdan sonrada, tandem emzirmeyi destekleyen Bi doktorum var, ama dediğim gibi Bi sağlık problemi olmazsa inşallah 🤲🏻 Çok anne var 2 bebeği birden emziren. Bence Bi problem olmadığı sürece bıraktırma mantıksız sizin yine 18 aymış, arkadaşım bebeği 8 aylıkken doktor bırak demiş bırakmış çok üzülmüştü