Sutbitkisi merhaba evet site adı verince sorun oluyor sebebini anlamıyorum ama ben kargo gönderimi için kendim alıyor gbi düşünüp yardimci oluyorum sonucta bebislerimiz için amacımız kimse fazla vermesin yazık günah parası gitmesin kimsenin istemem 😇