Winnithepooh Merhabalar, ihtyac duyanlara ins postum ulaşır 🙏 Koton marka 9 12 ay uyumlu dar kalıp 😇 2 kez giydirildi. Arkadan citcitlidir. 8 tl 😊
Winnithepooh H&M marka 6 9 ay uyumlular gri yıldızlı giydirilmedi yıkandı sadece, antrasit renk 2 kez giydirildi. Tanesi 30 tl, 2 sini 50 tl den verebilirim sitesinde su an 2 li fiyati 149 tindir. Isteyen bakabilir. 😊
Winnithepooh Aysegull1902 merhaba https://imgyukle.com/i/OvdcdG https://imgyukle.com/i/Ovdivb https://imgyukle.com/i/OvdhYS Bunlar satılmadı düşünüyor iseniz size özelden atka etiket vb görsellerini atabilirim 😊 başka ürünlerde var 2. Aydan itibaren 1 yasa kadr ama kullanıma bağlı hasarları var bazılarının, ihtyac varsa günlük ev için vb toplu fiyat veririm dusunurseniz
Sutbitkisi Burdan alan arkadaşlar en az 16 lira kargo ödeyecekler biliyor musunuz 🤗 siz en iyisi g ile başlayan uygulamayı indirin ordan alın. İsmini açık yazınca kızıyorlar nedense 🌸😂
Winnithepooh Sutbitkisi merhaba evet site adı verince sorun oluyor sebebini anlamıyorum ama ben kargo gönderimi için kendim alıyor gbi düşünüp yardimci oluyorum sonucta bebislerimiz için amacımız kimse fazla vermesin yazık günah parası gitmesin kimsenin istemem 😇