TospikOglusum https://ty.gl/kj0b1hl
Link paylastim ama acilir mi bilemedim. Trendyoldan 94 e almisim ben. 100 ml, kucuk iki hediye vardi yaninda sampuan ve losyon mustelanin.
Bir yaz icin fazla mi diye yorumlar okumustum ama ben de kullanirim yzume dedim. Ben bir de yine mustelanin sadece yüz olarak geceni gunes kremini aldim 40 ml o da 64 e almistim. Bebek icin o da yeterli olabilirdi belki ama dedigim gibi kendime aldigim urun de 100 tl falandi bitmisti kendime almadim 2 tane bebege aldim ikimiz de kullaniriz dedim. Onun linki de şu
https://ty.gl/ydq9tpcrj
ben aldigimda 65 tl idi bu da. Bunu acmadim ama 100 ml olani actim, sivi baya sürumu kolay, beyaz beyaz kalmiyor. Koruyuculugu da iyi diye okumustum ama iste daha yeni kullanmaya basladik. Saglicakla kalin 🌺🙋🏻♀️