yaramaz_bocegim ben Doğum yapalı 11 ay oldu yeni geçti canım. İçeriği temiz ürün kullandım. Siveno roll on şeklinde banyodan çıksan bile kokuyorsun çünkü birşey sürünce en azından 2 saat götürüyor seni. Sütten ve hormonlardan oluyor bu koku o zamanlar ne deodorant lar araştırdım hem içeriği temiz olmalı bebeğe zarar vermesin diye hem güzel kokmalıyım ama yok bende olduğu kadar artık diyip siveno aldım onu kullanıyorum hala.sık banyo yapıyordum saçımı yıkamasam bile kol altlarıma kese yapıp vücudumu yıkıyordum